Feil hos kunder med e-faktura og avtalegiro

eFaktura_highEn feil i overgangen til ny E-fakturatilbyder har gjort at kunder med både avtalegiro og e-Faktura dessverre har fått begge avtalene aktive i nettbanken sin. På grunn av dette har også navnet på avsender blitt feil i nettbanken og på varselet som sendes pr e-post om du har e-faktura. I stedet for Innherred Renovasjon står det den enkelte kAvtaleGiroommune, og at du skal kontakte kommunen ved spørsmål. Konto- og KIDnr er rett så en behøver ikke endre noe.

Vi beklager dette, og ber alle som har både avtalegiro og e-faktura ta en ekstra kikk i nettbanken slik at dere unngår å betale inn beløpet dobbelt. Skulle dette likevel skje, vil selvsagt beløpet tilbakebetales men det kan ta noe tid.

Har du kun avtalegiro, kommer det ikke noe varsel om dette pr post denne gangen. Dette vil bli ordnet til neste utsendelse.

Ved spørsmål om fakturaen skal Innherred Renovasjon kontaktes, ikke den enkelte kommune.