Ledig stilling: Kontormedarbeider/kundebehandler

Med fremtidsrettet teknologi, kompetanse og miljøfokus har Innherred Renovasjon som mål å være landets ledende avfallsselskap! I Innherred Renovasjon jobber du i en innovativ bransje i vekst. Vårt omdømme er svært viktig, og som kundebehandler er du vårt ansikt utad. Vi ser etter et arbeidsjern som aktivt kan bidra til å dra nytte av teknologiutviklingen. 

Som kundebehandler er du bindeleddet mellom kunde og sjåfør, og skal tilby innbyggerne effektive renovasjonstjenester med høyt servicenivå.

Arbeidsoppgaver

  • Besvare kundehenvendelser på telefon og e-post, chat etc.
  • Ordrebehandling
  • Avviksbehandling
  • Saksbehandling og oppfølging av eksisterende kunder
  • Problemløsning, veiledning og informasjon
  • Løse logistikkutfordringer, varsle kunder om endringer etc.
  • Fortløpende ajourhold av fagsystemet

Utdannelse

Utdanning innen kundeservice/salg/økonomi eller tilsvarende er ønskelig

Kvalifikasjoner

  • Meget gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Evne til å forstå og løse kundens behov
  • Positiv og lyttende i møte med kunden.
  • God planleggings- og gjennomføringsevne
  • Gjerne erfaring fra bruk av ordre- og faktureringssystemer
  • Gode IT ferdigheter
  • Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk og engelsk
  • Erfaring fra kundeservice via telefon eller fra telefonsalg
  • Punktlig, nøyaktig, effektiv og engasjert
  • Stabil og behersket under stort arbeidspress.
  • Bidra til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

  • Opplæring i et sikkert yrke
  • Bruk av moderne IKT-teknologi og utstyr i arbeidshverdagen
  • Svært gode pensjons- og forsikringsordninger

Søknad sendes via Innherred samkommunens rekrutteringsmodul på nett. 

Søknadsfrist: 10.01.17

Kontaktperson: Preben Godø, Kvalitets- og utviklingssjef, tlf: 97160335, mobil: 97160335, [email protected]